حسرت

  • ۱۲:۲۱

ای کاش این لحظات تا ابدیت طول می‌کشیدند و تمام نمی‌شدند. ثانیه ها کش می‌آمدند و به قرن‌ها مبدل می‌شدند. ای کاش این حس خوب همیشگی بود...

دلم می‌خواهد بمانم. این زمان و این مکان، بهترین است.

اگر بروم و دیگر برنگردم چه؟ اگر فراموش شوم، اگر آنقدر پست شوم که اذن دخول به حریم نداشته با شم چه؟

اشک امانم را بریده. کار دیگری از دستم برنمبی‌آید. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌خواهد بمانم. دلم می‌‌خواهد بمانم. من نمی‌توانم بروم. من نمی‌توانم بروم. من نمی‌توانم بروم. من نمی‌توانم بروم. من نمی‌توانم بروم. من نمی‌توانم بروم....

  • ۱۳۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فاتحی هوشیارم من
چشم به راه‌ خورشید تا بشکوفد طلایی‌رنگ
و در شکوه سپیده‌دم
ایستاده‌ام تنها در هاله‌ای غرورآگین
...
اندره آدی
Designed By Erfan Powered by Bayan