غم و حسرت

  • ۲۰:۲۹

این روزها حالم با مهدی خوب است؛ حتی بهتر از آن چیزی که فکرش را می‌کردم‌.
اما حالم با خودم خوب نیست. معمولا در گذشته ام این طور نبوده‌. با خودم حالم خوب بوده اکثرا ولی الان این طور نیست. برای سپیده پر از غم و حسرت و دلنگرانی هستم‌. نمی دانم چه کار کنم و به کجا چنگ بزنم؟  نمی دانم از که کمک بگیرم؟ نمی‌دانم چطور این اوضاع را مدیریت کنم؟ نمی‌دانم چطور اعتماد بنفسم را برگردانم؟ نمی دانم چطور به خودم کمک کنم؟ 

  • ۲۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فاتحی هوشیارم من
چشم به راه‌ خورشید تا بشکوفد طلایی‌رنگ
و در شکوه سپیده‌دم
ایستاده‌ام تنها در هاله‌ای غرورآگین
...
اندره آدی
Designed By Erfan Powered by Bayan